Trzy ważne zagadnienia, by zwiększyć swoją skuteczność biznesową
with Brak komentarzy

Byłam ostatnio na szkoleniu. Jest to wydarzenie podwójnie wyjątkowe, gdyż – po pierwsze – to ja byłam szkolona, po drugie na szkoleniu byłam razem z mężem. W trakcie szkolenia mówiliśmy o tym, jak ważne w firmie są budżety, cele, harmonogramy. … Read More

Jak zorganizować i obsłużyć efektywne spotkanie? Część I
with Brak komentarzy

Organizowanie jest tym, co robisz, zanim zaczniesz coś robić. Dzięki czemu, kiedy już to robisz, nic nie jest pomieszane. Kubuś Puchatek   Kilka razy zmieniałam zawód. Niezależnie od tego czym się zajmowałam lub zajmuję, spotkania są nieodłączną częścią mojego życia … Read More

Jak obronić siebie w pracy
with 1 komentarz

W czasach, gdy zaczęłam pracować jako sekretarka, małe miałam pojęcie o zarządzaniu sobą w czasie, lajfbalansie. Zasuwałam jak mały motorek. I nie oglądałam się na nic. Praca była najważniejsza.

1 3 4 5 6